Home » » TARİHİ KARAKTERLERİN İSİMLERİ GİBİ TARİHE GEÇMİŞ SON SÖZLERİ

TARİHİ KARAKTERLERİN İSİMLERİ GİBİ TARİHE GEÇMİŞ SON SÖZLERİ

Posted by internetten nasıl para kazanırım, internetten hızlı para kazanma yolları on 29 Aralık 2014 Pazartesi

İnsanlık tarihinde yaşadığı dönemde ve tarih boyuncu bazısı iyiliği, bazısı gaddarlığı, bazısı insanlığı, bazısı çılgınlığı, bazısı cesareti ve bazıda başarıları ile hem yaşadığı dönemde hemde tarih böyunca hep konuşulmuş ve muhtemeldir ki konuşulmaya devam edecekler. 
Tarihine adını bir şekilde yazdırmış bu insanların son sözleri ne oldu dersiniz. İşte size tarihte yaşamış 37 ünlü karakterin son sözleri. 

1. Ali bin Ebu Talib (Hz. Ali)
Ali bin Ebu Talib (Hz. Ali)

Kabe'nin Rabbına yemin olsun ki ben kazandım.

2. Adolf Hitler

Adolf HitlerCesedimi Ruslar'ın eline asla vermemelisiniz, beni Moskova'da heykel yaparlar.

3. Adnan Menderes

Adnan Menderes
Hiç küskün değilim. Hiçbir kırgınlığım yok. (İdamından önce)

4. Anton Çehov
Anton Çehov
Çok zamandır şampanya içmemiştim

5. Barbaros Hayreddin Paşa

Barbaros Hayreddin Paşa
Öldüğüm zaman beni deniz sesi işitecek bir yere defnediniz.

6. Benito Mussolini

Benito Mussolini
Beni göğsümden vurun. (Müttefikler tarafından kurşuna dizilmeden hemen önce)

7. Gaius Caesar Caligula

Gaius Caesar Caligula
Yaşıyorum (kendi askerleri tarafından öldürüldüğü sırada).

8. Deniz Gezmiş

Deniz Gezmiş
Yaşasın tam bağımsız Türkiye. Yaşasın Marksizm-Leninizm'in yüce ideolojisi. Yaşasın Türk ve Kürt halklarının bağımsızlık mücadelesi. Kahrolsun emperyalizm. Yaşasın işçiler, köylüler!

9. Humphrey Bogart

Humphrey Bogart
İskoç viskisinden martiniye geçmemeliydim.

10. Franz Joseph Haydn

Franz Joseph Haydn
Bu müthiş harp beni bitirdi.

11. Giordano Bruno

Giordano Bruno
Ölümümü bildirirken siz benden daha çok korkuyorsunuz. (Ölüm kararını bildiren Yargıç'a)

12. Gabriele D’Annunzio

Gabriele D’Annunzio
Sıkıldım, sıkıldım. (Sıkı can iyidir çabuk çıkmaz)

13. George Bernard Shaw

George Bernard Shaw
Beni bir antika olarak saklamaya çalışıyorsun ama işim bitti, öleceğim. (İlaçlarını veren hemşireye)

14. Johann Von Goethe

Johann Von Goethe
Biraz daha ışık!..

15. Hart Crane

Hart Crane
Hepiniz hoşçakalın. (İntihar için gemi güvertesinden atlamadan önce)

16. Whitney Houston

Whitney Houston
İsa'yı görmeye gidiyorum. İsa'yı görmek istiyorum.

17. James Joyce

James Joyce
Kimse anlamıyor mu?

18. Julius Sezar

Julius Sezar
Sen de mi Brutus?

19. Joseph Henry Green

Joseph Henry Green
Durdu. (kendi nabzını ölçerken)

20. Karl Marx

Karl Marx
Hadi oradan. Son sözler yeterince doğru söz söylememiş aptallar içindir.

21. Ludwig van Beethoven

Ludwig van Beethoven
Komedi Bitti.

22. Konrad Adenauer

Konrad Adenauer
Ağlayacak bir şey yok.

23. XIV. Louis

XIV. Louis
Siz benim ölümsüz olduğumu mu sanıyordunuz? (Ölüm döşeğindeyken, ağlayan hizmetkarlarına)

24. Mimar Sinan

Mimar Sinan
Biz hizmetimizi Allah için yaptık ve mükafatını da ahirette bekliyoruz.

25. Marco Polo

Marco Polo
Kimse bana inanmayacağı için, gördüklerimin yarısını bile anlatmadım.

26. II. Mahmut

II. Mahmut
Ah kahpe İngiliz, en nihayet eserimi tamamlayamadan benim de canıma kıydın.

27. Namık Kemal

Namık Kemal
Biraz dinleneyim.

28. Nikolay Gogoy

Nikolay Gogoy
Bir merdiven çabuk bir merdiven getirin. (?)

29. Oscar Wilde

Oscar Wilde
Ya duvar kâğıdı gidiyor ya da ben.

30. Sir William S. Gilbert

Sir William S. Gilbert
Çek ellerini omuzumdan, debelenme! (Havuza düşen bir kızı kurtarmaya çalışırken, kalp krizi geçiriyor)

31. Thomas More

Thomas More
Çıkmama yardım ediniz, inerken nasıl olsa yalnız kalacağım.

32. Vespasien

Vespasien
Bir imparator ayakta ölmeli.

33. Winston Churcill

Winston Churcill
Her şey canımı sıkıyor.

34. William Saroyan

William Saroyan
Herkes ölür ama bana bir ayncalık tanınır sanıyorum. Ne olacak şimdi?

35. Yavuz Sultan Selim

Yavuz Sultan Selim
Bre Hasan Can! Sen bizi bunca zamandır kiminle bilirdin.  ("Artık Allah'la olma zamanıdır." diyen nedimi Hasancan'a hitaben)

36. Ziya Hurşit

Ziya Hurşit
Beni o kadar yükseğe asın ki, beni asanlar ayaklarımın altında kalsın.

37. Ve gerçek bir kişilik olmasa da: Don Vito Carleone

Ve gerçek bir kişilik olmasa da: Don Vito Carleone
Hayat öyle güzel ki...


0 yorum:

Yorum Gönder

İlginizi Çekebilir

Blogger tarafından desteklenmektedir.
.comment-content a {display: none;}